Sista inlägget för 2010

Samdigit som jag äter på en skumtomte (jaaha vad intressant?) skriver jag mitt sista inlägg för år tvåtusentio, ett år som är förbi snart, det handlar bara om timmar. Tänker inte skriva någon årskrönika eller något i det här inlägget för det har jag verkligen inte tid med, vill bara skriva ett sista inlägg, just för att det är det sista någonsin för det här året, seperationångest? Ja det kan man kalla det.

Ja, idag var jag och Oscar ute och åkte i pulkabacken. Det var riktigt kul, och samma sak gjorde vi idag för ett år sedan, kanske dags att göra det till en tradition? Hade glömt om hur roligt det var, får dra dit fler gånger va.

Hur ska denna afton spenderas? Jo atteh nu är är det såhär va, ikväll drar jag till Hannah och kekar asgod mat som vi köpte igår tillsammans med vännerna, denna nyårsafton ska med andra ord spenderas tillsammans med mina kära vänner alltså, det kommer bli toppen. Sen när jag kommer hem får jag ge en försenad nyårs puss till O. Hehehh, bättre sent än aldrig va?

I morgon drar vi till Fjällen. Hoppas jag överlever, första gången jag beger mig ut i skidbacken (förutom när jag var i Kisa för typ 11 år sedan, det var hemskt) och åker. Som tur är ska jag få gå på skidskola, det kanske är det avgörande för vad som kommer påverka resten av mitt liv, haha nojig jag är, men vill inte slå ijäl (haha hur fan stavas slå ihjäl? haha nu hittade jag rätt) mig, en arm bruten kan jag ta, men helst inte.

Gott nytt år önskar jag alla!


Kommentarer
Postat av: jossan

gott nytt år! tatt lugnt i backarna;)

2011-01-01 @ 16:28:41
URL: http://josefineuddman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0