Nu är det lov hej och hå

Åh, jullov. Det känns helt fantastiskt. Skönt med ledigheter du kan göra vad du vill och du behöver inte gå upp tidigt på mornarna, om du inte vill det. Men det känns ju sådär att när vi kommer tillbaka är det våran sista termin för oss treor, fan. Tiden har gått så himla fort och jag trivs så himla bra, vill alltid gå kvar i skolan och ha det bra, lära mig saker samtidigt som jag får träffa de bästa dag efter dag, sen får man sommarlov, höst och vinterlov bland annat, det är helt perfekt.
MEN idag på julavslutningen så kollade vi på Mysteriet på Greveholm bland annat, det var så bra, blev glad som fan, eller ngt. Men ännu gladare blev jag när Oscar sa till mig att han har det hemma, yes. Glad tjej:90

Nu tänkte jag vila lite för om ett tag så åker jag och Oscar in till stan, han ska klippa sig och då passar jag på att leta efter julklappar, det blir nog bra, jävla kallt ute dock


jul, media + erik typ

Kommentarer
Postat av: Anonym

EBBA MITT ÄLSKADE ÄGGGGGGGG1

2010-12-22 @ 01:10:19
Postat av: Chris brown was here

EBAAAY mitt älskade äggg! jag läste gamla kommentarer från dig på bloggen och fyfan vilket garv jag fick samtidigt som jag insåg hur mkt jag fucking SAAAAAAAAAAAKNAR DIG!!!

2010-12-22 @ 01:11:13
URL: http://hypothetiically.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: Hur många handlar du till?

2010-12-22 @ 03:31:34
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0