Julafton

Hej!
Får lov och säga God Jul till dig som läser detta! Det har varit en alldeles underbar dag! Vaknade upp hos Oscar i morse, och hängde där tills min broder kom och hämtade mig. Väl hemma gjorde jag mig iordning sen den eviga väntan.. På julmat. Tog ett tag, rå hungrig, men det var värt väntan för det var riktigt gott. Kalle Anka vart ju sådär lyckat i och med att tvn stängdes av konstant, fast ska jag vara ärlig kändes det rätt skönt, på ett lustigt sätt. Öppnade klapparna som jag blev riktigt nöjd med, sen drog jag tillbaka till Oscar och öppnade fler paket, kan defenitivt inte klaga, nae det var väldigt bra, jtäte nöjd. Oscar fick bland annat en bok av mig, The Towers of Midnight, sådär lyckat. Glad över att han gillar den, men det "värsta" är att han inte har varit så social sen han öppnade den, förut låste han in sig på toan med bokeni 30 min tills jag bad han komma ut, då lade han sig i sängen medan jag och hans syster lekte doktor, vad han gjorde i sängen? Läste. Nu har han låst in sig på toan igen med boken och har varit där i 20 minuter redan, får se när han kommer tillbaka.. Men men får väl vara glad över att han gillart ;) 

 julpuss
bok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0