I guess I remembered it wrong

Hej.
Var väl ett par dagar sen jag uppdaterade eller så. Vad har hänt sen sist? Ja, det är en bra fråga, eller intressant fråga. Det kan ju ha hänt så himla många saker, eller inte hänt ett piss. Men nu är det så här att jag ska tala för mig själv.
I fredags var jag och älskli hemma hos honom, åt mat, såg på tv, spelade Naruto. Samma sak i lördags, äta, sova, tv, Naruto. Tog en sväng förbi mig också.
I söndags följde jag med hans familj och åt julbord med hans pappas jobb. Sen gick vi på julmarknaden som var utanför värdshuset där vi åt.

Nu har veckan börjat sin rutin igen, samma dagar i rätt ordning. Så det ska va, eller? Vill ha helg hela tiden. Blir så jävla stressad av skolan och det drar ner mitt humör så brutalt mycket, och tyvärr går det ut över den som betyder mest. Pallar inte detta. Ska försöka få någon ordning på detta, så jag kan fungera normalt.

Vad händer i dag då? Efter skolan ska jag åka hem och studera, skriva psykologi och lite historia. På fredag har jag min slutuppgift i psykologi och jag vill att det ska gå bra.

Typ så.

Ska dricka te också. Även gå en promenad.. Läsa en bok? Tidning.
 blommor  grönska  sol
Lite sol och värme skulle nog ändra mitt humör


Kommentarer
Postat av: hannah

Den bilden är riktigt jätte fin Ebba! Man får ju ena riktiga värsting sommarkänslor!

Vi får göra den kommande sommaren riktigt ägig! :D

2010-12-22 @ 20:58:55
Postat av: Ebba

Den är så himla somrig! Kan knappt vänta tills det blir vår och sommar! Då jävlar ska man inte sitta och häcka inomhus, nej då ska vi ut på äventyr och carpe diem! :D Hahaha

2010-12-23 @ 10:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0