Dan före dan

Dagen före dagen, the day be4 the day. Lol. Men det är hur som helst dagen före julafton, hur känns det? Jag tycker det känns som vanligt typ, men att det är lite finare i mitt hus, mer rött och blommigt, det luktar även lite godare från köket, julmaten är ju på g nu alltså. Men en sak jag har att ta itu med innan jag kan sätta mig ner och njuta av julfriden, jo det är ju såklart att kirra sista julklappen till storebrodern min. Men det kan ju inte vara så svårt. Han gillar det mesta och han sa ju själv att det är tanken som räknas men att jag kan om jag vill, ja Crille jag vill hitta en härlig julklapp till dig, och jag ska det. Hoppas jag överlever stan, lär väl vara en jävla drös som är ute i sista sekund som mig. Gillar inte att trängas bland människor, stå i långa köer. Tur att jag bara har en julklapp då så jag kan komma hem rätt skapligt, om jag överlever så att säga

trädet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0