You can get it if you really want

Hej!
Äntligen är det fredag, det är nog en av de bättre dagarna av veckan, och lördag med såklart. Söndag är det ju inget större fel på heller iof.. Men men.

Mitt humör har varit väldigt skevt idag, har varit rätt nere, men sånna dagar har faktiskt alla ibland, men tyvärr vill jag inte att det ska behöva gå ut över de man tycker om, men det gör det tyvärr ibland. Efter skolan drog jag hem och sov några timmar, vaknade och tog mig en dusch.

Ska alldeles strax börja min vandring till en annan del av Hjulsbro, ska krama om my love och säga I love you! Det ska jag göra. Datorn är nedpackad och skolpapper, det här ska bli en plugg helg, me don't like. Men ska man bli klar med skiten så ska man, and me like that thougt.

Ska bara gå och smörja in händerna sen ska jag bege mig ut i detta vinterland. Önskar att jag hade lite julmusik att lyssna på samtidigt som jag vandrar i vinterlandet, men tyvärr har jag inte det.

Bjuder på en bild iaf. Eller tre.

december
sdecmme
ehjal

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0