9 december

Hej hej!
Jag mår fan inte så bra azz. Började i morse, värk, frusen, illamående. Men hoppas jag slipper att bli sjuk. Man ska vara tacksam om man gör det iaf. Oscar mådde inte så himla bra han heller, men nu mår jag iaf bättre sen mor kom hem med panodil. Lite mat på det och jag kan inte klaga! Har inte ätit sen elva i förmiddags och det börjar kännas i mage.

Ska lite senare till sjuklingen i en annan del av Hjulsbro, ska plugga lite. Har nämligen min dator där. Sen ska jag fråga om vi kan se på Polarexpressen (tror den heter så?), en julfilm jag köpte när vi var på Flamman i lördags, wiie.

Det är så det ser ut. Ge mig maat

i väntan på bussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0