amen

Tja! Kände att det var dags att skriva här, då bloggen har kommit åt sidan lite på sistonde, får damma "!avett" igen, lätta på trycket lite..

Sist jag skrev här var innan Emmaboda, så känner att jag ska berätta om den festivalen. Men vad ska man säga? Det var grymt! Trots att det regnade varenda dag typ så var det asnice, träffade massor vänner från Linköping, lyssnade på grym musik och var äcklig. Alla var äckliga, punk? Vår granne, lappjäveln var punk iaf. Far hem, lappjävel! Pissssss, bajs. Naemen det var grymt iaf och jag saknar Emmaboda, men vi ses nästa år.

Drog till Stockholms skärgård med min fina underbara pojkvän dagen efter jag kom hem, det regnade men var endå jättemysigt. två nätter stod vi dock ut i skärgården sen for vi in till city istället, blev bland annat ett besök på Grönan, fett ovärt. Varför? Jo jag hörde de sa att det var rekord med folk den dagen, vi köpte åkband men trots det hann vi bara åka två stycken atraktioner. Men men.

Annars har det väl inte hänt något speciellt, festat lite då och då. Och så började skolan i förrgår dårå, det var väl sådär, kul att börja skolan men tråkigt att vi går sista året nu. Jag skulle vilja gå i skolan minst 5 år till, bara hänga med vänner och lära sig massor saker, och dessutom få pengar för det. Inte alls fel..

Nu väntar jag på att min bakpotatis i ugnen skall bli färdig, vilket jag antar den blir så småningom..

Ja, men det var väl allt för mig va. För den här gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0