It got to be allright

Hej! Fick mig en rejäl chock idag när jag kollade på termometern. Klockan var inte mer än 10, och termometern står på 20 grader! Jag undrade om detta var ett skämt, men när jag dåg att den växlade mellan 18-20 så insåg jag att så är det. Var inte sölig med att sätta på kaffet och skynda mig ner och byta om till shorts och linne, tog med mig en kopp kaffe och laptopen och nu, sen dess har jag suttit på balkongen och chillat. Inget annat än Bob Marley passar bättre till detta. Livet är underbart.

Men inte ska jag sitta hemma hemma hela dagen och inte göra ett piss. Även fast jag inte har någonting emot det. Om 39 minuter går bussen min, till el escula. Rätt chill endå, Jag tror att de flesta är glada och energiska idag, på grund av vädret. Som jag är! Alla chillar runt med en kopp kaffe och njuter.. ;)

chill
Chillade vid ån en gång. Mycket charmig bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0