Svamp

Idag började en ny vecka. Skolan har rullat på, dock vart jag ledsen i ögat när jag inte fick mitt busskort, som alla andra fick. Jag ska också ha ett sånt? Varför har jag alla andra år fått det? Varför stod jag med på listan för att få preläminärt busskort (den där röda lappen halva lkpgs-befolking gick runt med sen skolstarten) men inte få ett nu? Bara för de har slutat med de där kortapparaten och istället börjat med ett nytt sätt ska inte det betyda att jag inte får något, hoppas jag inte? Ska kolla upp det där. BLÄÄÄÄÄÄ säger jag bara.

Efter skolan så hängde jag med Linnea. Senare så drog vi hem till henne och väntade på hennes pappa. När han kom hem vilket var klockan 16.00 så drog vi ut i skogen och plockade svampar m.m. NICE! Älskar skogen. Tack för en fin dag.

Funderar på att gå och lägga mig. Har endå inget bättre för mig. Eller jo, det har jag visst det. Jag ska snyta mig, och SEN ska jag gå och lägga mig.

HÖRS

pics
e t t  s m a k p r o v  f r å n  i l ö r d a g s  d å  k l a s s e n  v a r p å  m a s k e r a d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0