Skitdag

Usch. Dagen har intre varit något vidare, vaknade upp förkyld, rethosta, halsen ni vet. Jag hatar det så jävla mycket, så fort man är på väg att bli frisk så åker man på skiten igen. Huvudvärk också.

Idag var vi på Katedral, på don´t drink and drive.. Har varit på den en gång innan men blir berörd varje gång.

Sen drog jag hem, stekte svampar, lite taggsvamp och kantareller från igår, och åt baguetter till. Sen gick jag och la mig igen. Men p.g.a av den där jävla rethostan så kunde jag inte somna ordentligt. Men egentligen ville jag inte somna, jag vill inte ens sova efter skolan på vardagar, jag vill inte det. Men fan ska jag göra? Varenda höst är det så. Jag blir dödstrött, dödsledsen och ibland dödsarg. JAG HATAR DET! Jag vill inte bli det. På dagarna när solen skiner är det lugnt, jag gillar hösten då. Som att vandra i hösten en solig dag (det får vara mulet eller regna lite också, så länge jag är i skogen så bryr jag mig ej kom jag på) är bland det bästa jag vet. Men när det blir kväll. NEJ, nejtack.. Känner mig så ensam, usch. Nae fan vad jag klagar. Men jag är verkligen jävligt arg. På allt. Nästan.

Nu blev jag visst ledsen också.. USCH!. Jag börjar seriöst fundera på om jag lider av något. Ena sekunden är jag glad, sekunden därpå blir jag ledsen. Det går upp och ner. Och det går oftast ut över mina nära och kära. Men FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN vad jag är irriterad nu.Men tanken har slagit mig att mitt beteendé kanske beror på att jag är en kräftjävel? KÄNSLOSAM JÄVEL där. Trivdes bättre som lejon.

USCH!!!!!!!!!Mest på mig själv, och detta ständiga mörker. Känslomässigt....

HATAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0