Onsdagen den 9:e september

Som rubriken lyder så taggar jag galet mycket. Inför på lördag. Då är det nämligen maskerad hos Linnéa, det ska bli galet! Alla ska vara utklädda till något. Jag och Hannah tänkte ta indianer. Men vi changed our minds och i nuläget så är det hippes som gäller. Nice nice! Snart helg. Snart lördag.

Idag var det en kort dag i skolan, slutade nämligen klockan 11 då sista lektionen var inställd, stackars Johan som ligger hemma i den sviniga influensan. Efter skolan gick jag, Hannah, Linnéa och Sara på stan. Sen drog jag och Hannah till domkyrkoparken, snackade, och sånt. Gick även in i kyrkan och tände ljus för några personer som inte finns längre. Ni finns här hos mig.

Nu är jag hemma. Dricker en kall bärs och känner solens strålar mot min kind. Funderar på att dra ut till brorsan som mekar med bilen, då jag inte har något bättre för mig. Eller fotografera, men jag är ju inget proffs på det.. Vet inte om jag kommer bli det för den delen heller, men jag skulle gärna vilja lära mig att ta lite schyssta bilder. Yes.

Sen blir det väl fotboll och efter det Idol. Jaja.

Vila i frid Eva. Du var en sådan glad och stark kvinna,
är så glad för att jag har fått träffa dig och även lärt känna din son. Tack

fint väder



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0