Nu är nu, då var då

Jag kan fortfarande se mig själv då. Det svider. För saknaden är stor. Saknaden efter dessa tider, som mitt hjärta brinner för. Går inte att beskriva med ord. Skiter i att beskriva det överhuvudtaget.

Idag när jag skulle till skolan så åkte bussen förbi mig, då fick jag frysa i 20 minuter tills nästa buss kom, om ni nu ville veta. När jag kom till skolan hade vi engelska, sist svenska. Det var kul. Jag tycker Stoffe är en bra lärare, han är rolig och bra, hans lektioner är kul. Schysst ju. Peace

Linnea var förbi skolan idag också, det var nice! :) Vi sambytte lite saker också, för stort - för liten :) Det fixade sig. Efter skolan mötte vi Li på rese! Jag och Li skulle egentligen ta bussen hem tillsamans, men hon kom på att hon hade glömt något hos sin mamma, så då var det bara att sätta sig på tåget och åka hem och hämta det.

När jag kom hem från skolan, gick jag in i mitt rum, la mig i sängen, och jag somnade. Vaknade upp 3 timmar senare, hungrig som ett as. Drog upp och satte på datorn. skrev in onlinepizza.se kikade runt vad de olika pizzeriorna hade att erbjuda. Tillslut fick det bli en Kebabpizza fast med lite ombytta ingredienser, fasligt gott <3

Sen gick jag ut på balkongen och tog ett glas vitt, och en cigarett. Det var vuxet gjort. Nu funderar jag på att ta ett glas till.

Kanske borde jag gå och göra lite skoluppgifter. Men vad? Det är svårt att välja, ska jag plugga till religons provet vi har nästa torsdag? Nja, kanske.. Eller ska jag plugga till svenska provet vi har den 23:e oktober (hehehe)? Nae för lång tid kvar (fast jag ska visa mina skills i svenska, jag lovar).. Nae det får nog bli läxfritt denna kväll också, så balkongen väntar.

Även sängen väntar på mig. Fast mest av allt väntar morgondagen. Det ska bli roligt i morgon! Först ska jag gå upp ca 05.30 (tidigt jaaaaaaao) för att sätta på kaffe och sen hälla det i en termos. Lägga ner Linneas minneskort i väskan och ladda kameran (eller gör jag det ikväll, kameran alltså) för klockan 06.32 ska jag hoppa på bussen. Ska nämligen till utsiktsplatsen med Linnea och se på utsiktsplatsen! <3 Det är så jävla värt. Fan vad fint.. Tar med mig kameran och hopefully I will get atleast one good pic :)

Sen klockan halv 9 ska vi träffas i folkungavallen, det är nämligen dags för Infokomps friluftsdag! Ska bli nice. Men vi hörs då.
PEACE OUT

ebba
det här är jag, alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0