Jahhhaja

Sitter och lyssnar på skivan som jag fick hem igår, och jag är svinhungrig. Börjar känna mig lite trött men det ska nog inte vara någon fara.
Ska alldeles strax gå upp och få i mig lite näring, sen ta på mig ett par skor och gå till Ekholmen, ta ut pengar och köpa ett busskort. Sen ska jag ta mig vidare in till stan. Ska köpa en skiva, så jag kan bränna en smarrig jäkel och bli klad på party. Jajamän. Får se om det blir något mer.

Sen ska jag ta min cykel, och cykla till utsiktsplatsen. Kolla om det är något kvar där. Typ mina nycklar? Fan hur kunde jag tappa dem.. Hoppas dem kommer fram. Kom på att jag har en sån där bricka på nyckelknippan som det står att man ska lämna hos polis eller i brevlåda, hittelön får man på köpet så någon borde väl lämna in den. Om den inte får för sig att gära ett inbrott eller två..

Men som sagt.. JAAAAAao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0