BIG IN JAPAN

Jag hade målat en bild i mitt huvud hur det skulle se ut: En vit minibuss rullar in på gruset och ut stiger det ca 5-7 japaner. Men det var bara en japan och en annan kille.. Vem bryr sig? Skitsamma:P Men det var väldigt flummigt alltihop. När det var fikadags så dukar min mamma fram alla sina retro kaffekoppar och kläcker ut "japaner älskar dessa" HAHA ofta. Men men. Sen ville dom att jag skulle ställa upp på en intervju, jag berättade att det inte är riktigt min grej (haha jag visste ju inte ens vad det här handlade om) men de sa att de gärna ville ha en yngre person med.. Så om ca två veckor kommer senioren Lennart samt familjen Nilsson vara med på japansk tv! Haha sjukt flummigt, något otippat, men kul ju, skulle få en dvd med det, för det kan man ju inte missa! Höhöhö.

Nu sitter jag på mitt rum, lyssnar på en galet pepp låt. Seriöst, något är fel på mig. När jag hittar "den" låten (den obeskrivliga) så blir jag weird, lyssnar sönder låten dag ut, dag in hur länge som helst. Förra månaden sedan vi var på Way out West så spelades en Nas låt flitigt i min mp3, men nu är det en annan. Nämligen en arabisk låt, fast denna är en remix, lite arabiska, engelska. Hur hittade jag den låten då? Jo jag cyklade till min bror igår då vi just nu målar om i tv-rummet så vi inte kan se på tv, så jag kommer till han, sätter på IDOL (det är ju bara skoj i början), sen filmar dom kön på alla deltagare som hade sökt till IDOL i Malmö, i den stunden spelas en låt, hörde direkt vad det var. En remix på en låt som heter Didi, fan vad bra den är! Fan vad nice. Så imorse som ni kanske antar så letade jag fram den, och nu har jag lyssnat på den sisådär 15 gånger i rad, men vafan. Det är schysst ju.

sen
far, mor och Lennart
nart
Lennart, väldigt vänlig karl.

Det är jag som är smygarn
a
som sagt
mi
mamma <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0