Sjuklingen

Ingen skola idag. Igår kväll frös jag som fan, gick sen och la mig, vaknade upp av att det var jättevarmt istället för kallt, samt att jag hostade typ hela tiden. I morse när jag vaknade kände jag mig inte alldeles för kry för att gå till skolan, så idag blir jag hemma. Hoppas verkligen att jag kurerar mig idag så jag kan gå till skolan imorgon, för det är inte alls roligt att vara hemma när man annars hade kunnat vara i skolan och hänga med scysst folk samt skaffa utbildning.

Är sjukt jävla hungrig. Men det är byggare här hemma och de håller på i köket. Vi har dock en micro i hallen som går att använda, men det finns fortfarande inget ätbart. Funderar på att klä på mig något varmt och gosigt sen gå till Ekholmen, kan vara bra med frisk luft och så. Skulle behöva handla lunch och lite godis eller cheesebolls typ, så kan jag få mig en nice stund med böckerna sen. Hehe

Nu bör jag verkligen klä på mig, för nu fryser jag igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0