Jag hör det inrökta ljudet från en replokal vid tågstation

Blev lite plugg tillslut, kom på att jag även har engelska läxa tills imorgon, eller göra klart ett vocabulary häfte, gjorde de jag kunde, resten får jag väl reda på imorgon.

Börjar bli jäkligt tröt, lyssnar på Lasse just nu. Hans poetiska texter är sjukt värda. Kan verkligen relatera till många av dem. Iallafall.

Jag vill att något ska hända, jag väntar. Väntar även på att mina innersta drömmar ska slå in. "Så länge det finns liv finns det hopp" tänkte på det ordspråket förut när jag var ute och tog dålig luft, medans jag kollade på månen. Hoppas. Någon gång iaf.

Vem bryr sig om hur dagarna går? Dom vandrar som dom vill.

Men vad ska man göra. Helt sjukt att tänka såhär men om 100 år finns verkligen inte vi till. Tiden tickar. Klockan. Måste åstadkomma något här i livet, egentligen skiter jag i vad. Bara jag är lycklig. Men jag hoppas hoppas..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0