Fait accomplit

Förut innan jag precis skulle gå ner och städa mitt rum så kom min brorsa och undrade ifall jag ville följa med till IKEA, svar: ja! Köpte en lampa jag har velat ha sen jag såg den första gången, lila och mysig :)

När jag väl kom hem vilket var för 3 timmar sedan så städade jag, fram tills nu typ. Har precis ätit upp dom där ostbågarna (som jag inte hann förut) och istället för det där kaffet fick det bli en cider, man kan ju inte få i sig koffein klockan halv elva på kvällen, hehe..

Men hur som helst är jag jätte stolt över mig själv att jag fick mitt rum städat.. Men jag skulle vara stoltare än stoltast ifall jag kunde ha det så här fint hela tiden.. Men ska jobba på det, det kommer väl med tiden antar jag..

städi
nice azz
ll
min nya lampa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0