Dagens planer

Söndag idag, åt nudlar förut men alla ville inte gå ner i magen. Har en konstig känsla i magen, som om jag vore nervös över någonting, men vet ej vad hehe. Iallafall. Igår la jag mig tidigt, typ 00.00, skönt. Sov till kvart i 11 tror jag, så det blev många timmars sömn och det är nice hehe.

Idag ska jag städa mitt rum, med tanke på att det ser ut som det gör, sen ska jag även studera, göra klart övningsfrågorna till religionsprovet samt plugga lite svenska, om jag orkar. Men först ska jag dricka kaffe och äta ostbågar.

Igår var jag btw en snel flicka, jag följde med hem till min bror och agerade städerska. Fyfan vad jobbigt, men I did it.. Nu var det mitt rum som sagt. Skulle även behövas gå igenom alla mina lådor, men jag har en känsla av att jag isåfall kommer dra ner skiten på golvet och bli sittandes med en hög massa minnen, kolla på det, känna nostalgin, sen inte vilja slänga något.. Eller så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0