Vamos a la Estocholmo

Jajamän, imorgon bär det av till Stockholm med samhällskunskapen, blir besök på riksdagen. UD och så. Fränt. Ser fram emot denna vistelse och förmodligen kommer jag lära mig något jag inte kunde innan.
Klockan 8 skall vi mötas utanför skolan och jag hoppas innerligen att jag inte försover mig.. För då blir jag kvar här. Men det ska jag nog inte göra ;)

Idag kom de nya signerat ung tidingarna, nice. Blev att man satt kvar i skolan tills 17.30 bara för att få sig ett exemplar. Men tiden gick rätt fort, blev en snabbfika med klassen a la Espresso House innan, gott y yo bebido una chai latte. Så det så..

Andra avenyn om ca en timme. Längtar. Draman is the shit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0