åhlright

Har egentligen ingenting vettigt att skriva, som vanligt typ. Men skriver lite endå för jag är skapligt utråkad. Idag har hakade jag far och bror och tog upp båten, blev även en sväng förbi padres jobb. Brist på något att göra.

Igår kom grannen Carl hit, eller ja typ grannen (kallar alla som bor i närheten av mig för grannar hehe) iallafall. Vi drack bärs, snackade och såg på Mitt liv som hund. Vacker film. Bra film. Sorgligt, ångest framkallande, men ja.

Nu sitter jag på mitt rum, lyssnar på Kultiration. Just nu spelas en timme kvar att leva. Tänker på i lördags när vi såg dem, då spelade de denna värda låt. En timme kvar att leva är faktiskt den första Kultiration låten jag hörde. Är så glad att jag en gång i tiden upptäckte Kultiration, de sprider kärlek och hopp. De får mig att tänka framåt, de är så ärliga och sanna.

Funderar även på vad jag ska åstadkomma med mitt liv..

Kommentarer
Postat av: D E L L A

Ha en toppen lördag! :)

2009-10-31 @ 10:28:38
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0