Studiedag nr. 2

Mitt rum är äntligen städat! Känns gött som fan! Tog bara några timmar då jag gick och satte mig vid datorn var 3:e minut för att köra crazy taxi, håller jag på att utveckla ett slags spelberoende?
Vid fyra tiden kom Li till mig! Och hon klippte mitt hår, tack så jätte mycket Li! : ) Fint. Sen tog vi bussen in till stan och traskade mot SF, såg New Moon, den var bra, sorglig, fin, typ aa. Bra! Är inte den bästa på att förklara vad jag tycker eller förklara saker över huvud taget, svårt att utrycka mig, tyvärr.

Snart ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag åka ut och ta kort, ta kort, ja precis. Kan bli bra, kan bli dåligt. Nu kom jag på en sak, har inte druckit kaffe. Damn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0