Somewhere over the rainbow blue birds fly

Tja. Soft dag. Skolan först, men ärligt talat så tycker jag verkligen det är kul i skolan! Det är som en byggnad där man kan softa och ha kul. Okej det är ju samtidgt rätt strikt då man får uppgifter att göra och regler att följa, men jag ser det inte som något dåligt, det är schysst ju. Kompisar där, kaffe, datorer, café, musik, soft folk, soffor, vad mer? Jag tror ni fattar vitsen, är typ som en friditsgård som innehåller lektioner också. Jajamän.

Tog bussen hem med Oscar, så det innebar ju lite fnitter, hehe. Sen när jag kom hem så värmde jag vitlöksbröd i ugnnen och drack julmust. Vilade sen, det var skönt.

Sen såg jag på matchen (skrev först hatchen men insåg att det var fel) LHC vs Hv71, och klubben vann med 5-2, schysst, drack även lite pillsner och talade med Lise, det vill säga galet bra kväll!

Nu ska jag sitta här en stund till, sen ska jag gå och lägga mig och göra mig redo för en ny skoldag. Börjar med Matte med Sussi. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0