såhär ligger det till

Skolan är soft. Jag skrattar för det mesta genom dagarna. Asså jag undrar ibland varför jag flinar så mkt. Den här veckan har jag gjort det konstant typ, måste nog bero på min trötthet blandat med glädje haha. Menar inte att klaga dock, love that feeling. Men det kan däremot kännas skumt att om jag går i korridoren för mig själv och helt plötsligt börjar jag fnittra för mig själv. Eller om man sitter på en lektion så kommer det alldeles plötsligt, men jag gillart :D

Imorgon ska jag ha ett svenska (om)prov. Kan erkänna att jag inte studerat mkt alls inför det. Det är inte så att jag inte vill, eller orkar (okej isåfall ytterst lite) men jag har så himla svårt att ta tag i saker, kan dock bero lite på min kassa studieteknik (har jag ens någon sådan?). Ska iallafall gå en liten runda snart, för att få frisk luft så att säga. Och efter det ska jag sätta mig till ro en stund och sedan studera. Hinner studera imorgon på studiestugan också och kanske på någon rast. Än så länge är det inte kört hehe.

Det är så mycket saker jag vill hinna göra, så många saker jag vill kunna.

Vi hörs dudes. Peace out bree

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0