I really like it but I´m losing control

Oh ohh, blev alldeles peppad nyligen, ja nu snackar jag om ca 2 min bakåt i livet, ligger i sängen och lyssnar på musik, plötsligt kommer ju Johan Palms låt Emmalee på, asså den är ju så jävla bra! Och hur coolt är det inte att Johan är från Mjölby? Det är ju bara 20 min härifrån, ja och Max hade faktiskt stött på Johan på Resecentrum förra veckan, jaa asså. Ni förstår ju själva. Skitsamma eller något, kanske är det så att låten bara ger mig flashbacks från i somras, på väg till Varberg i bilen med Lise och madre y padre.

Dagen började med att jag vaknade halv 9 typ, blev att hets göra mig iordning, gick ju sådär, hann iallafall med 09.33 bussen, började 09.55 och då bussen enligt beräkning tar 29 min eller vad det är att komma till Resecentrum blev det ju lite galet, eller mest stressigt, så jag kommer till skolan, tar av mig jackan och slänger in allt i skåpet och låser, ja och jag hoppas ni noticerade allt. Så ja mina nycklar blev inlåsta, och jag blev i början as förbannad men efter 2 min och resten av dagen så typ dog jag av garv.

Har även haft mycket damp idag. Och jag har tänkt på en as rolig grej, möjligen a bit psyco men fan vad kul de vore. Tänk dig att du åker hiss, och i hissen är det en till. Ni vet hur stämningen i hissar är, ingen säger någonting, är man flera så brukar det tillslut bli så att man inte kan hålla sig för garv, men tänk er ifall man i mitt i färden i hissen bara hoppar till och ryter "AAAAAAAAAAAHHHHHO" och kollar efterblivet på personen samtidigt. HHahah.. Mm..

Okej jag kanske borde gå ett varv runt ån, eller något. Bored och trött. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0