How does it feel? Better

Känner en lättnad i kroppen, har blivit av med två jobbiga saker, nämligen en försenad redovisning i samhäll, skönt att ha det gjort så man kan släppa det och fokucera sig på nästa moment, samt muntlig argument tal i engelska, känna bra.

Nu ligger jag i soffan, mamma lagar mat, och inte vilken mat som helst, nämligen någonting jag velat ha länge, nämligen taco paj, riktigt gott! Minns första gången jag åt det någonsin, jag och Angelica skulle ha egen lektion på hemkunskapen i 8:an eller 9:an och vi skrev ut ett reccept på måfå och gav det till resten av hemkunskapsgruppen utan att ens ha lagat det innan. Det blev hur gott som helst iaf så det var ju bra.

I kväll blir det sängen innan 23.00, som sagt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0