Estoy en la trabajo de mi padre

Okej har ingen aning om rubriken är rätt, var över ett år sen jag läste spanska, men hoppas det är en aning rätt, då skulle jag bli stolt över att jag nån stans långt där inne fortfarande minns.

Är på pappas jobb nu, blöt om fötterna och väntansfull på att åka hem, ta på mig torra strumpor. Känner att jag måste göra lite homework också, annars blir jag stressad, och då kan jag inte koppla av. And that sucks you know.

Annars så. Ja annars är jag hungrig, och sugen på något, typ en kladdkaka? Har sagt att jag ska baka det i ungefär 4 dagar i rad, men nae det har inte blivit av, är bra på att komma på tusen saker att göra, även påbörja en del, för att helt plötsligt komma på något annat, börja med det och så vidare, kanske inte syftar på kladdkakan just nu men i allmänhet. Pia på pappas jobb berättade om en bok, som handlar om bland annat hur man lär sig att ta tag i saker, typ skolarbete, drömmar o.s.v. Den finns på Rusta berättade hon, kommer dock inte i håg vad den heter men får bli att köpa den om jag har svängarna förbi någon gång.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0