Benedicta och lite Sunes sommar på det

Hemma, vad fan gör jag hemma? Är arg på mig själv, har redan gått miste om 2 lektioner nu, matte och religion. Usch fy och skäms. Härdan efter ska det vara släckt senast kl 23.00 i mitt rum, det ska det. För nae det här funkar inte. Har ju gått så bra fram tills nu, men nu blir det ändring. Hoppas på det, men som man tänker, så blir det, alla tankar som ska bli till verklighet börjar med en själv, eller hur det var.

Efter skolan ska jag plugga plugga, och sova efter skolan det förtjänar jag inte, det skall jag göra ikväll och resten av natten i stället, mm.

Är sugen på Sunes sommar, sommar, sol, basket och sånt. jaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0