Allvarligt talat this time

När jag säger att jag ska städa mitt rum (vilket jag tycks säga hela tiden) så säger jag det för jag vill ha ett städat rum, men antar att jag aldrig riktigt orkat, vart skall jag börja liksom? Det ser ju ut som ett helvete. Inte trevligt för mig eller för andra.  Blev arg när min brorsa kom in i mitt rum med sina vänner utan min inbjudan och han började påpeka att jag behövde städa, då blev jag lite sne. Sen sa han: Fast det är ju sant, grisar trivs ju i skiten. Haha asså schysst. Okej jag kom aldrig fram till det jag ville säga, jo jag har nog vaknat på rätt sida idag, för nu både vill jag städa, känner även en ström av motivation, och det är ju awesome! Inte helt fel :)

Och när mitt rum väl är städat ska jag aldrig (snälla hjälp mig hålla det) stöka till det så dant..

mm
detta är bara en del av skiten, ni skall se resten men nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0