Vaken och inget

Igår var jag på Lise och hennes klass studentskiva! Jag cyklade in till stan och när jag kom till Folkungavallen så var jag tvungen att gå upp på berget som är i dess närhet (jag är sån) och kolla på den vackra utsikten! Och gosh vad grönt det var, överallt! När jag gick upp för backen till berget (på cykelvägen) så kändes det som jag var i en jungel på något sätt, gryymt var det i vilket fall!

Förfesten stod Kakan för, där var vi ett gäng tjejer och lyssnade på musik och mådde väl. Sen bar vi av mot Platå och efter en öl så skulle vi ut och röka. Då började jag se dubbelt, mådde illa som fan. Stod och hängde vid vattnet resten av kvällen typ, fy fan jag fattar verkligen inte hur det blev så. Jag tappade även min Michael Jacksson mask :( Fan. Den är inte ens min utan mina föräldrars.. Hoppas den är i rätt händer iaf..

Efter massvis glas cyklade jag hem. Somnade på en gång! En sak jag dock undrar, varför jag efter varje utekväll ska vakna upp med ett feting blåmärke? Trillar jag omkull så mycket? Eller bråkar jag med folk? Eller har jag canser?

Det är frågan det..

Jag fick iallafall se två av mina drömprinsar. Fast egentligen så såg jag fyra av dem. Jag menar jag såg ju dubbelt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0