Studentkryssningen!

Jag måste erkänna att studentkryssningen var för jävla värd! Fyfan vad roligt jag har haft det. Kommer leva på dessa fina minnen jag har fått jävligt länge, tack allihopa som gjorde kryssingen så bra som den blev!

Kom iaf till Stockholm någon gång i lördags. I väntan på att få gå in på båten satt vi och glassade i solen eller drev runt lite. Väl inne på båten så lämnade vi våra saker i hytten och drog till TaxFreen på en gång.

Köpte det vi ville ha, drog tillbaka och gjorde oss i ordning, sen drog vi till maten. Kvällen gick jävligt fort asså! Helt plötsligt så började det bli ljust ute, drog runt i dimman och träffade massvis bekanta. Nice! Däckade 08.30 tror jag i Malin och deras hytt. Vaknade lite förvirrad ett ex antal timmar senare. Då fortsatte partyt =)

Sjukt vad lurad jag blev av några Karlstad bor. Haha! En snubbe hade en bricka på sin tröja där det stod att han jobbade på båten och att man inte fick stå och röka på det stället jag gjorde och sa att jag var tvungen att gå till livbåtarna. Jag ba okej visst fixar det här typ och stod och snackade om det ett bra tag. Typ lite senare så fattade jag att han inte alls jobbade på båten och jag blivit lurad, hahahahahah vad blåst jag kände mig då.

Det är massor jag inte har berättat. Kanske gör jag det en annan gång. Det fixar sig. Kom hem vid 21.30 igår tror jag, hade sovit hela vägen från Stockholm till Linköping. Fett värt.

Idag har jag varit sjukt trött och sjukt bakis. Är fortfarande ett mysterium att jag orkade gå till skolan idag. Stört. När jag kom hem däckade jag på en gång och sov fram tills en timme sen tror jag, men jag tror inte det kommer bli särskilt svårt att somna ikväll för jag är fortfarande sjukt stört trött!

Haha.. Men fyfan vad roligt det var med kryssningen! Mkt roligare än vad jag först trodde det skulle bli =)




Fler bilden kommer imorgon eller så snart som möjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0