Sova ut

Igår var jag ju som tidigare nämnt med Elias. Vi chillade här hela kvällen, satt i "lusthuset" och drack kaffe, såg på Festival och senare kom även Angelica med pojkvän, då drog vi ner till slussen och filosoferade. Mkt intressant.
Kom inte i säng förens det började ljusna och fåglarna hade värmt upp med sina ljuva stämmor för länge sen.

Vaknade vid två tiden idag, sen dess har jag bara suttit och degat lite. Inte gjort nåt vettigt, men det är det värt för jag har haft en sådan peppande känsla i kroppen, vilket känns värt. Kan det vara för det är fredag? Det. vet jag ej, men en sak som jag vet är att jag ska klä på mig snart och sen sätta igång och plugga, om jag gör klart något arbete nu så lättas de förmodligen på mitt tryck som ofrivilligt går på högvarv där inne. Yeah

Ebba

Kommentarer
Postat av: Chris Brown

Ebay haru boyfriend o du har inte sagt ngt? :O:O

2009-05-24 @ 00:34:08
URL: http://www.assuefacente.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0