Quisiera asistir a un concierto

Memen oj. Är det Ebba som har för sovit sig ännu en gång? Jo men visst är det så. Jaja. Skit händer. Jag vaknade för en halvtimma sen. Kom precis ut från duschen nu. Ska klä på mig och äta någonting, sen kolla upp när bussen går.

I natt hade jag en sjuk dröm. Kanske därför jag ville stanna kvar i den och inte komma till verkligheten (Oj vad hemskt det lät) Drömde blandannat att jag kom tillbaka från något annat land och på Arlanda mötte jag nästan alla jag kände som gjorde detsamma. Och helt plötsligt så var vi i Godishuset på Liseberg, stört. Det var en liten del av mina drömmar.

Idag måste jag läsa, läsa och läsa. Till imorgon ska vi ha läst ut boken på bilden nedan. Och jag har inte kommit så långt in i boken om man säger så. Men den verkar intressant iaf.


s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0