Härlig dag

Väckarklockan ringde vid 6, stängde av larmet i sömnen och sov vidare. Vaknade nästa gång vid 9. Visste redan då att jag inte skulle hinna till lektionen klockan 10. Fortsatte min läsning med boken. Drog upp och åt frukost. Kaffet bubblade över på maten, fixade ny mat. Gjorde mig iordning.

Drog till bussen. Träffade Banck där, nice. Kom till skolan, hade svenska och sen samhäll. Drog på stan, mötte Li! Käkade på BK, underbart. Strosade omkring på stan en sväng. Sen kom Michaela, följde med henne och åt, sen drog de och köpte hårfärg och efter det började vandringen till Resecentrum (fan vad detaljerad jag berättar då).

Nu är jag hemma. Har precis druckit kaffe och ätit lite. Fint som cigg då. Ska födmodligen till min bror i Ljungsbro senare ikväll, om det går bra dvs.

Lise och Sarah ringde mig precis! De är ute och åker inlines och undrade om jag ska med ut och skata.. Haha visst är jag på!

Min ljuvliga frukost
Min frukost skulle nog smaka lika gott som det ser ut.
ff

Kommentarer
Postat av: Michaela

tack så mycket!

2009-05-06 @ 11:17:06
URL: http://mejx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0