Då inviger jag mitt första majinlägg

Ja efterssom det inte var igår jag skrev här så betyder detta att det är första gången jag skriver här för maj månad. Hur känns det? Jo svårt att svara på. Men inget speciellt skulle jag tro..

Har knappt suttit vid datorn alls de senaste dagarna så bloggandet kunde jag ju drömma om. Nu hinner jag iallafall skriva lite, och det känns rätt så bra.

I torsdags var det valborg. Jag, Lise, Sarah, Sabina och Elias drog till Malmslätt på fest och senare åkte vi in till Sarah, blev singstar, ölbong, skratt m.m. Sov hos Lise. Tyvärr så glömde jag minneskortet i datorn så jag kan dessvärre inte visa er några bilder från kvällen,

Hur som hellst så vaknade jag upp bakis som ett as på fredagen hos Lise(igår) och då drog vi in till stan (prima timing på bussen btw) och åt Kina mat. Gott? Jo men visst!

På eftermiddagen kom Kim och Freddy till mig. Vi chillade här och senare på kvällen drog vi till Elias, med paus i kvinnebyskogen. Vi var hos Elias, lyssnade på musik och blev förpeppade.. För senare så skulle vi ju till L'orient för att se Shure brothers band. Fyfan vad bra dom var! Sån pepphet och glädje jag hade i kroppen, det var länge sedan jag kände så. Så jävla bra det var igår!

Efter en lyckad kväll så drog vi till Ljungsbro. Sov hos Kim. Vi vaknade 08.30 imorse. Dagen bestod av balkonghäng, matlagning och chill vid Ljungsbroskolans fotbollsplan. Sen vid ett drog jag och Elias hem.

Jag blev sugen på Ljungsbro en gång till, min bror var här på besök och han skulle till Ljungsbro senare på kvällen så då åkte jag med han dit. Drog till Kim där jag mötte de andra. Vi såg på tv, lagade mat och bara chillade. Senare blev vi sjukt trötta och drog hem till Freddy och sov.

Idag vaknade jag och Freddy vid 12 kanske, då drog vi ut till kohagen, sen hem för lunch och senare drog vi till Kim igen. Vi fick för oss att grilla. Så jag, Fredd, Kim och Krumme gick till Konsum och köpte mat. Sen drog vi till Kanalen och grillade.

Tog bussen hem vid 21.00 och kom hem för ungefär en timme sedan. Sen dess har jag bara fixat med Internetbanken och lite till..

Det har varit en bra helg! =)


Sjukt värd kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0