Vad mycket jag har hunnit med

Jag uppdaterade visst inte igår. Lätt att tiden rinner iväg. Fort. Hur som helst. Igår var det en ny vecka som invigdes. Skola. Soligt väder. Efter att skolan lidit mot sitt slut så kom Lise och jag på idén att åka till Rimforsa. Ja, dubbeldäckaren kom och där hoppade vi på. Satte oss på bussen, lyssnade på musik och skådade landskapet som vi tog oss egenom. Det var en härlig dag, lite kallt bara, men värt!

Idag vaknade jag ganska tidigt. Var inte på det bästa humöret. Måste vara för att jag hade tandläkartid halv 9. Det gjorde inte saken bättre när jag kommit till tandläkaren och min tid var något försenad så jag fick vänta ett extra tag, då hann alla mina tandläkartankar komma upp i huvudet. Men men, när gick faktiskt bra, jättebra! Jag hade inga hål och det är jag väldigt förvånad över, seriöst.. Detvar en känsla av lättnad som cirkulerade i kroppen. Tack mamma för stödet! Efteråt hade jag utvecklinsamtal. Ja... och sen gick jag och mamma till ett café och åt frukost. Sen var det bara att skynda sig tillbaka till skolan och ha mediapruduktion.

Efter skolan så drog jag och mötte Lise och Ewe i Berga, sen tog vi bussen till Tinnerö. Gick upp i skogen med fillt, musik, multivitamindryck, bullar och kakor. Bara satt där inne och hörde hur fåglarna kvittrade, underbar känsla. Älskar skogen. I belong there. Sen drog vi hem till Lise. Underbar dag.

Det
har gått rykten om att det ska bli +15 imorgon och sol. Yes! Vi ska vara ute med klassen hela dagen och fota. Ska bli nice. Dagen skall utnyttjas väl. Gå upp tidigt.

vatten. vind.VägtinnerössÖrennit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0