Utvilad!

Som ni märkte så uppdaterade jag aldrig något mer igår. Ni anade inte hur trött jag var. Efter skolan så gick jag, Lina och Josefine hem till Linas lägenhet.. Den var jätte fin, sjukt mysig! Vi fikade och sådär och sen drog vi och handlade en micro och annat hon kommer behöva. Kom hem vid 19.00.

När jag kom hem så åt jag, sen såg jag på hockey. Men jag var på tok för trött som sagt så jag gick och la mig 20.30. Så nu är jag utvilad! Hehe. Jag ligger fortfarande i sängen, börjar vid tio. Har en svag känsla av att jag behöver hetsa lite nu till bussen, skynda mig med allting.. Men men.

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: lisa

I norrland är det ok, jag bor i skellefteå, en halvstor håla, lite mindre än umeå. Jag trivs ganska bra, har hela släkten och alla vänner här, men det känns som om det finns för lite att göra här, jag vill som ha meer! :) hihi känns lite som om att man är klar här, om du förstår vad jag menar :P men ja, jag har ju ett år kvar på gymnasiet efter sommaren, så vi får väl se vad som händer efter det :) Linköping känns som en ganska bra stad att plugga vidare i! Det finns väl rätt mycket sånt där?

2009-03-17 @ 23:08:24
URL: http://norrlandsguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0