Oj, tiden..

Tiden försvinner ur mina händer. Nu borde jag sova? Ebba? Varför sover jag inte för? Va? Jag förstår inte.. Gå och lägg dig! Ja jag ska..

Som ni märkte så borde jag sova.. Och det ska jag göra också. Snart. Sitter här och snackar med en gammal klasskompis som är utbytesstudent i USA nu. Fyfan det låter sjukt nice, han bor en timme från Los Angeles och det är +20-30 varje dag. Mummaa..

Ikväll har jag bara varit hemma och senare så drog jag till Holmen och träffade några. Nice.. Och nu ska jag som sagt... Sova...
.....Tänkte bjuda på en liten bild jag tog nyss. Hihi. Busigt va?



P.s Jag ser ut som ett mongo. D.s

Kommentarer
Postat av: lina

hehe mongo ;) haha ja du är där sällan allså :( saknar ju dej ))

2009-03-21 @ 18:23:49
URL: http://haraldzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0