Min mobil.

Jaha. Där gick den sönder helt, kommer aldrig mer att fungera. Jag köpte den för 6 månader sedan. Är det här tacken till att man lånar ut sin mobil? Är det tacken. Jag är så jävla förbannad och ledsen, men mest arg. Det där jävla cepet borde få sig en rejäl uppläxning. Och min mamma säger att jag får skylla mig själv som lånade ut den. Tack. Vad ska jag använda för mobil nu då? Min gamla funkar ju till en viss del, men det är problem när jag ska ladda den, det går inte att överföra bilder längre, isåfall måste jag skicka via bluetooth till min pappas mobil och från hans föra över till min dator. Fyfan vad jobbigt. Och den är ju även vattenskadad och kan stängas av när som helst.
Annars då? Har varit hos Djurdoktorn förut och hämtat Hugo som har kasterats, vaccinerats och blivit öronmärkt idag. Han är jätte stressad nu, springer fram och tillbaka. Han får vila nu..



Kommentarer
Postat av: Linda

SV: Har aldrig trott på spöken, men nu när det pratas om det börjar jag faktiskt tro att det kanske finns på riktigt iallafall.



Synd det som hände din mobil, men varför låna du ut den?

2009-03-05 @ 22:00:46
URL: http://lindadoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0