Lördag

Igår var det ganska fint väder. Helt ok iaf! Gick en promenad till Ekholmen och på hemvägen gick jag en sväng i skogen, vackert. Jag såg en hel del vårtecken, mysigt! Jag älskar verkligen när våren är på G för jag blir en annan person då, så glad, fylld av energi och glädje..

Senare så tog jag bussen in till stan för att äta med Freddy, Hakepi you know, gott med kebab. Sen tog jag en sväng förbi Yngves och Netto för att handla lite bra skit. Sen drog jag hem.

Väl hemma så har min storebror kommit på besök och han frågar mig om jag vill följa med till Ekholmen en stund. Visst.

På kvällen gick jag på fest ovanför Platens, där var det massor kul folk. Roligt var det, var egentligen menat att vi skulle dra till krogen lite senare men så blev det ej (lika bra gör man inte av med alla pengar hehe), jag tog halv 2 bussen hem.

Hemma så chillade jag lite, satte på Smala Sussie och börja kolla på den, men mina ögonlock blev för alldeles för tunga och det började svida i ögonen, jag släckte lampan. Somnade.


Idag vaknade jag vid 12 tiden. Har inte gjort något vettigt än så länge. I skrivande stund sitter jag och lyssnar på en Indian musik, stört skön. Det började igår med att på stan stod det några indianer och spelade, det låter så grymt! Och på festen i stan så var det en tavla med en indian (om ni vill veta;) så jag har tänkt på indianer en hel del liksom.. Haha. Hursomhelst, stört skön låt!  Jag funderar på att gå ut på en promenad och lyssna på den låten. Haromoniskt.

Vi hörs sen


Kommentarer
Postat av: lisa

Jo, vi kanske gör det :) hihi

- CV:t blev OK, men ja, det var inte så lätt som jag trodde att skriva det :) men, vi får hoppas på positiva svar, så jag får mig nåt att göra i sommar:)



Jo, visst är det härligt med våren! Bästa tiden på året, LÄTT!

2009-03-21 @ 17:07:41
URL: http://norrlandsguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0