Advance Patrol - Min Musik



Refräng:
Ahhh, you make me feel, better then you have done before,
Jag tackar livet. för allting som det gett mig.
Ahhh, you make me feel, better then you have done before.
Min musik kolla vart den lett mig.

Gonza:

Jag älskar när publiken skriker mina repliker,
Advance Patrol musiken i butiker i din
speaker.
Väntat länge, här e ängeln från Lindänge gänget
som slängde slängen hängde med i svängen som refrängen.
Nu e det över jag behöver inte längre sånt,
gjort en manöver som bedövar att jag vatt en sån.
Min lyrik, min musik, ett Masse beat,
hesa röstens akustik, unik som min teknik.
skivkontrakt, inte längre på jakt, nu har jag lagt
det jag vill ha sagt, Playground skall ha sitt
tack.
Fastän dom snålar, så tar jag mitt glas och skålar
AP strålar , bägge delar tjänar stålar.
Vi drar på turne, häng me och se vad som kan ske
AP gör entré, jag svär det blir succé
Jag blir så glad,
Hip hop hurra
som Ice Cube sa, vilken bra da idag

Refräng:

Juan:

Jag tackar mina föräldrar, för all passion jag fick för musik,
för genom den fick jag lära känna Chafik.
Träffade mina brödrar på grund av en mick,
mitt liv kretsar runt det, så det här e min plikt.
Att visa uppskattning, till alla dom som står mig nära,
ni som alltid dyker upp, för mig e det forfarande en ära
att köra på fritidsgård och forsätta lära,
för vägen e lång, och drömmen e tung att bära.
Ja varje människa brinner för nåt speciellt,
har blivit proffs ja, men jag började ideellt,
Har blivit bara stark av att publiken har gnällt,
musiken e mitt knark så jag silar om igen,
Uhhhhhh vilken rush, vilken underbar känsla,
Masse när skickar du nästa beat jag längtar,
gjort mig förälskad och framgångsrik, stenrik,
rik på kärlek till min musik.

Refräng:

Rodde:

Den här låten e tillägnad till min första kärlek,
med obeskrivlig värde färdar genom hela världen.
Vi rockar jams tillsammans och får hela stället att gunga,
rör en hel klunga med dina rytmer och min tunga.
Du får folk att börja sjunga, från dom gamla till dom unga,
och håller alla sällskap, när vi tar det lugnt och flummar.
Du va alltid där och röjer, när vi höjer glaset och skålar,
du fick mig att ta det lung me MDMA, tripp och kola.
Vi har rockat från Panora, till Impala ner till inkonst,
cashar in min inkomst, med utsökt rimkonst.
Du får mig att rimma skitlångt när du e som bäst,
jag svär jag får rysningar när du e som bäst.
Utan dig ingen AP, ingen
hip hop, inget av det,
inga jams som rockar, där vi lyfter av taken,
Har ni sett på maken Rodde kickar loss,
med musiken vid min sida kan ingen stoppa oss.

Refräng:

AP, 2003, till er, där ute, checka här,
vi har ett företag, lyckan kommer när
den kommer,förstår du? Bara fortsätt
kämpa, gör mig glad jag kommer göra
er glad, lycka, kom, peace, bra
hahaha javisst javisst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0