Wednesday is here!

Somnade sent i går, vid två tiden kanske. Trött som faen är jag nu. Men det hör ju till. Ställde klockan på 05.30 för att jag skulle gå upp och och förbereda mig inför mina redovisningar  jag ska ha om två timmar ungefär.. Men självklart vaknade jag inte förens 07.20 så det blev lite svårt. Har iaf lite tid på mig nu att plugga..

Kan verkligen inte fatta att det är sommarlov om bara några få dagar. Hur sjukt är inte det? Ska bli skönt som fan. Har många saker att se fram emot, bland annat Öland på midsommar med Li och gänget, förhoppningsvis Göteborg eller Malmö och även en annat massa skoj. Den 27:e börjar jag även jobba fram tills den 24:e juli.


Ska tagga nu, hörs senare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0