Torsdag

Sov länge i dag, drog ut i solen, satte mig på en solstol, tog en kanna med vatten och ett glas + en cigg och satte mig ner och bara tänkte. Jag tänkte på saker som har hänt på sistonde. Men det är något där jag inte förstår, det är en signal som bara kommer halvvägs, den når mig inte helt. Sjukt.

Sommaren är i full fart men ingenting är som förr. Det kommer aldrig bli som det var innan. Där nånstans i skuggan, kan jag föreställa mig.... Kan sitta och tänka på ofta hur det var förr, innan en vändning t..e.x, Saker man tog för givet och så. Sjukt.. Så fort..

Jag ska nog ta mig något och dricka, sen ska jag gå ut och ta en relaxande pinne..


Som du sa det kan vara svårt att bli riktigt nöjd
Det är så lätt att fantisera
Och mina tankar och minnen står mig upp i halsen
Men mycket vill ha mera
L.W


Kommentarer
Postat av: TessanSessan

fin blogg :)

2009-06-25 @ 22:36:02
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0