Solens strålar gör oss galna som dårar

Nej men det gör folk galna på bärs. And me like bärs! Så idag ska jag dra till Ljungsbro och sitta vid kanalen med Fredd och Simon och dricka bärs och chilla! Fan vad gött asså. Ser jag mycket fram emot! Men först så måste jag äta och fixa lite.. Jag kanske tar med mig kamerna och knäcker några pics. Det är synd att jag inte har någon kamera mobil just nu, och min vanliga kamera är pajad. Så kanske tar pappas systemis..  Är så mysigt att under hösten och vintern att sitta och kolla på bilder från sommaren, grönska, glada miner och sånt. Det är något jag lever för.. Så det gäller att ta vara på dagen och ta några kort då och då så man kan leva gött under de kalla perioderna =)

Men vi hörs. Ha det bra idag!


Kärlek och respekt


Ebba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0