My name is Zombie Ebay

Dagen bestod av jobb, jobb, upp vid 6 jobba till 4. Dra till bussen, få spel på resecentrum pga gubben före mig i kön, missa bussen, få ännu mer spel när jag paserar johannelund och gubben som gjorde att jag missade bussen går på där.. Mjäss..

Hemma har jag badat, lekt med boll, sett på tv och varit ute lite. Jag är så trött, och jag undrar vf jag aldrig lägger mig i tid när jag vet att jag kommer vara så jävla trött när jag vaknar i morgon, man lär sig aldrig... Eller jo, man ska aldrig säga aldrig, man lär sig någon gång..




jag på stranden


Kommentarer
Postat av: ERICA - FLYTTAR TILL USA 09/10

sv: åh vad roligt att höra, du får mer än gärna följa den :D :) :)

2009-07-01 @ 21:08:43
URL: http://ericausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0