Måndagen den 8:onde juni

Är precis hemkommen från skolan. När jag tänker efter har dagen varit väldigt slapp. På samhällen i morse fick vi gå på nästan en gång, sen hade jag håltimme fram till tolv då matte väntade. På matten fick vi även där gå efter en kort stund. Slutligen hade vi media. Först fick vi sitta och göra klart ett prov och sedan hade vi redovisning om vad vi har gjort under denna period. Fick sluta tidigare där med. Så nu är jag som sagt hemma. Sitter i köket och ska precis sätta in en vitlöksbaguette i ugnen. Fan vad gott ;)

Dagen kommer bestå av att plugga, plugga och plugga. I morgon ska jag ha argumenterande tal i Svenska. Och jag skall snacka om vänner, hur bra dem är att ha och så vidare. Jag ♥ mina vänner. Ska även läsa ut en bok som jag knappt är halvvägs på, samt skriva en romananalys om den. Ska jag vara ärlig har jag två till saker att bli klar med, en samhällsuppgift och min redovisning som jag ska ha om biobränsle..

Men men. Ska bli skönt att få det gjort..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0