I did it again.

Det där med att gå upp i tid är svårt för mig. Okej det är iallafall svårt om man inte somnade förens rätt sent kvällen innan, vilket är så i mitt fall.Men vad ska jag göra åt saken nu?  Det kan jag inte påverka..

Ska snart hoppa in i duschen och sen klä på mig, dra till bussen och åka till skolan.. Brukar låta så. Brukar bli så också?
I går var det jäkligt schysst väder som sagt. Så resten av dagen spenderades ute. Jag och Lise drog till utsiktsplatsen bland annat, sjukt fint. Blåste lite, men när jag tänker efter, vad gjorde det egentligen? Hehe. När jag kom hem någon gång framåt tolv så följde jag med Carl-banan och badade




Utsiktsplatsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0