Jobb och fiskat på sjön

Jobbet flöt på, börjar däremot bli lite trött av att göra samma sak dag ut och dag in i ca 8 timmar per dag, men ska inte klaga, nejdåå. Roligt med rasterna ju, skönt folk där, förutom en. Snåle jävel :D
Slang-gurka.

När jag kom hem så drog jag med ut och fiskade med min brorsa och Hanna, hahahaha säger jag bara. Asså ofta, ni skulle ha sett. Allt blev knas, motorn strula och höll på att fara ner på sjöns botten om det inte hade varit för att Crille rädda den, men fick ändå ro ut..  Jag och Hanna trollfiskade, när vi skulle ro tillbaka så märker vi att våra (fiskar) drag har fastnat i varandras, asså vad är oddset? + att det var så strömt så vi höll på att flyta åt fel håll i början, men jävligt kul :D Det blev en gädda men det var en bebis så den fick åka tillbaka i vattnet och växa till sig till en gammeligammal sak..

Nä nu ska jag sova, trött som en.. Aa du vet vad. Peppar för i morgon, då ska jag och några vänner till Finspång för att fira att Lina fyllde 18 år i tisdags, peppar! :D

Kommentarer
Postat av: lina

fan kul att du fick med mej i en rad där du :D hihi :D va det skoj då? :P mer fester ihop tycker jag! BUMS!

2009-07-12 @ 23:30:25
URL: http://haraldzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0