Here I am once again

Har inte uppdaterat sen någon gång förra veckan, så kan det bli i bland, bloggtorka. Ska iaf försöka ta mig tid till att berätta vad jag har gjort.

-Jobbat
- Fyllde 19 i onsdags, tog en öl på Nationeras med Lise
- slutade jobba i fredags och hade lite fest för att fira och sedan krogen
- gått en jävla massa
- var på Kolmården med Freedd
- umgåtts med Lise

Så såg min vecka ut tror jag.

Nu sitter jag och kollar på tv4 sport, Zlatan ska ju börja spela för FC Barcelona och han kommer in närsom för att presenteras, en fråga jag ställer till mig själv? Sen när blev jag intresserad av fotboll? Hehe. Nyss var det en spansk reporter som sa: heja heja! Det är fint :P

På tal om att en spansk reporter sa heja heja på spanska så kom jag att tänka på att jag har blivit galet motiverad till att bli duktig på spanska, hoppade ju av spanskan i höstas pga jag inte orkade lägga ner mer energi än nödvändigt på det då vi i media inte nödväntigtsvis behöver läsa spanska. Men nu känner jag mig mer motiverad än någonsin! I höst börjar jag läsa spanska steg 3. Fan vad kul!

Ska försöka lära mig en spansk mening varje dag.. Det kommer kännas bra tror jag..

På tal om något helt annat, jag har glömt berätta det viktigaste, jag har blivit vegetarian! Rätt oväntat va? Jag och Lise kom överens om det i fredags, på fyllan. Kommer inte i håg hur vi kom in på detta ämne men jag lovade henne att vara det i en månad iaf, så det är jag. ;)

veg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0