Hemma

Nu är jag hemma igen! Eller det har jag ju varit i över 4 timmar men iaf. Det var mysigt att gå i skogen, känslan av att gå i skogen utan att höra några bilar,  möta andra människor, höra oväsen utan istället fåglarnas sång och med sina egna ögon se den det fina vi har här på jorden, det är harmoni. Dock hittade vi inte så jätte mkt svamp, haha, men det var värt endå. Efter den relativt korta men värda svängen i skogen drog vi och käkade på pizzeria 12:an, och jag tog en funghi, som den duktiga vegetarianen jag är ;) Efteråt ville mina föräldrar åka förbi en loppis. Hemma någon timme senare innan 3 ungefär, då skulle jag gå och "vila" , och vaknade upp 3 timmar senare, yeaaaaaaah well done :D

Ikväll ska jag träffa Elias, förmodligen.. Och innan dess ska vi käka kantarellmackor och efteråt ska jag städa. Mitt rum blir ju stökigt så himla fort och min starka sida är inte att städa, men ska verkligen ta tag i städningen sen så slipper jag göra det senare :)

Kisa
Kisa2
pigg och glad
Kisa3
Kisa4
Kisa5
Kisa6

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja visst är det! Och jag vet att du älskar det :P haha

Händer idag då? :D

2009-07-30 @ 03:21:24
URL: http://haraldzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0